Måndaaaag

2013-09-23 kl. 20:08:00
 
Nu är äntligen måndagen över, idag har dock inte varit så jobbig men ändå. Under dagens håltimme åkte jag och Johanna först till Nando's i Richmond och käkade lunch. Det är så gott där!! Sen så gick vi till Café Nero och pluggade. Vi gjorde lite av samhälls uppgiften, vi ska skriva en argumenterande text. Jag är inte klar alls med den men jag känner ändå att vi fick saker gjorda eller nu vet jag mer om vad jag ska skriva om och med vilka argument. Vår lärare flyttade även fram inlämningsdatumet tills på fredag och det känns skönt, lol bara en dag men anywaaaay!!
 
 
 
 

KOMMENTARER
Postat av: Lou

så roligt att läsa din blogg! :) hoppas du har det bra i LONDOn! :D måste bara fråga - vad har du för dator? ska köpa ny laptop att ha skolan men vet inte riktigt vad jag ska titta efter. Din på bilden såg väldigt fin ut! det skulle vara snällt om du svarade i ett inlägg! kram:)

2013-09-24 / 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback