Libertine

2013-09-29 kl. 14:36:14
 
Goddag, haft en bra morgon? Det har jag haft. Jag vaknade typ halv 12 så nu har jag bara ätit och ska nu hoppa in i duschen. Igår mötte jag upp alla i Richmond vid 9. Sen drog vi in till Libertine som ligger på oxford street och dansade. Det var lite stelt i början då det liksom inte hände så mycket, men sen blev det bättre och det blev superkul. Jag, Hanna och Frida tog sen nattbussen till Richmond, där träffade vi på några norrmän så vi satt där med dem och två britter och sjöng "The Fox" hahah det var så kul och jag älskar den låten den är för skön. Väl i Richmond sen fick vi vänta jättelänge på 65 som jag tar hem, det skulle ha gått en typ fem min efter vi kommit dit men den kom aldrig så vi fick vänta en halvtimme till. Men jag kom hem bra i alla fall och har sovit som en stock, så skönt. 
 
Idag ska jag läsa min engelska läxa och det är typ det. Hoppas att alla ni har haft en super bra helg.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback