Goodmorning

2013-09-28 kl. 09:54:31
Leker att jag har råd att köpa något här
 
Godmorgon everyone!!! Idag ska jag in till London och det ska bli svinkul. Gå och shoppa lite är inte helt fel en dag som denna. Jag vill fortfarande ha en jacka så jag ska kolla om den jag vill ha finns idag, annars får jag hoppas på att den kommer in snart. Jag ska först möta upp Alex och Theo i Richmond, de andra ska vi sen möta upp i London för de håller på att köa till one direction biljetter. De vill ha ståplats men det vill inte jag och jag tror inte att jag ska köpa nu. Jag såg dem i Stocklholm i maj och jag känner inte riktigt att jag har de pengarna då jag vill köpa lite kläder, haha classic. 
 
Nej men nu måste jag gå ner och käka frukost, jag ska åka om typ 40 min för att möta upp de andra. Ha en bra lördag!!! 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback