Tisdayyy

2013-10-22 kl. 21:37:00
 
Tjo, har ni haft en bra dag? Jag har faktiskt haft en ganska bra dag! Runt 10 åkte jag till Tooting för att gå på en interjuv om ett National insurance number, det gick bra. var lite nervi innan att jag inte skulle ha med mig det som behövdes men det gick bra. Jag fick det godkänt och jag ska få det om ca 2 veckor. Jag ringde även Gilly Hicks och de håller kvar min plats till jag får det så att jag inte skulle behöva söka om, jag var lite orolig för det. Men hon jag prata me va snäll och sa att de gärna ville ha mig och då blev jag glad! 
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket, pluggat. Classic. Men jag är klar med engelskan till imorn, nu tänkte jag kolla lite svenska och kanske om jag känner att jag hinner lite sam. Snart Lov, ojj vad jag längtar. Jag ska verkligen ha det super då!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback