Notting Hill

2013-10-28 kl. 20:09:00
 
Nu ligger jag i min sköna säng och är fett trött. Det var så kallt ute idag så jag är lite ruggig. Idag var i alla fall jag och Elli i Notting Hill, det var mysigt. Vi gick på Portobello Road, såg Notting hill book store som denne hette nu istället för the travel book och så drack vi bubble tea. Det var så nice. Bubble tea smakar typ lite som saft men i botten är det som gelebubblor, det är lite konsigt men det var gott. Det var kul också för igår när vi var hemma hos mig såg vi också filmen Notting Hill så det gjorde det ännu mysigare. 
 
Ikväll tänkte vi gå ut och festa men jag får se lite hur det blir, det är inte heller jättenice väder. Eller det är svinkallt och regnar ganska mycket. Fy. 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback