Libban

2013-10-29 kl. 10:20:45
Igår blev tillslut utång även fast vi var lite osäkra. Men det vart kul och vi var på Libertine. Det som var tråkigt var att det tydligen var hiphop rap kväll så de spelade inget house eller liknande. Det blev så tjatigt eftersom att inte jag så ofta lyssnar på det blev det liksom så att jag kunde en låt och sen kom det dom som jag inte kunde och sen kunde jag en osv. Nej men annars var det bra folk och aa nice helt enkelt.
 
Idag ska jag gå runt i London me Ellie, vi ska turista och se bigben, london eye Hyde park osv. Ah jag ska gå alldeles strax så vi, ciaooo

KOMMENTARER
Postat av: linda

heej! jag ska till london snart och jag undrar om du kunde göra ett inlägg om londons nattliv? bästa klubbarna osv. du är ju 17 så skulle vara jättehjälpsamt om du kunde berätta lite hur du kommer in på klubbarna för jag ska nämligen åka med några vänner som inte kommer vara 18 när vi e där så vi undrar om det är möjligt för dom att komma in! all infomation skulle vara hjälpsamt och jag skulle uppskatta det. puss, älskar din blogg!

Svar: Hej Linda, Ja absolut det kan jag fixa. Tack så jättemycket, jag blir så glad! puss
mathldas.blogg.se

2013-11-01 / 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback