Höstlåv

2013-10-27 kl. 11:30:07
 
Äntligen kan jag känna att jag också har höstlov. Igår så skrev jag nästan hela dagen på min text och jag har typ bara källor kvar nu men dem har jag redan börjat på så det känns skönt. Annars igår så var jag bara hemma, ganska skönt faktiskt och ännu skönare idag för att jag blev klar med den igår och då har jag ju ingenting tills idag.
 
Idag ska jag vara med min Elinor och vi ska in till London och strosa runt lite, käka lite lunch osv. Very cozy. Ska bli så skönt för att det är verkligen ingen stress alls för att vi har inte bestämt något som vi ska göra sen så vi tar väl det antagligen lite som det kommer vilket är väldigt avslappnande. Nej nu ska jag börja fixa mig lite för att möta elli vid 12 i Richmond. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback