Buddistiskt tempel

2013-10-24 kl. 19:21:00
 
Idag efter skolan så åkte jag, Johanna, Elli, Isabelle och Frida till ett Buddistiskt tempel i Wimbeldon tror jag. Vi skulle dit för att vi har en reovisning i religionen som vi ska ha några veckor efter lovet. Det var faktiskt interessant och templet var fint. Kvinnan eller tanten som pratade med oss var väldigt gullig och när vi skulle gå fick med med oss ett paket med kakor och de var väldigt goda, älska kakor!
 
Nu så ska jag snart äta middag, har religion till imorgon och sen sam till på söndag. Känner mig ganska lugn men det är sammen som är svårast tycker jag, eller kanske båda. Dem handlar om typ samma saker så det är segt. Men skönt att vara helt ledig snart i alla fall!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback