Onsdag, snart tordag

2013-11-27 kl. 21:51:03
Tycker denna e lite qt och det är då Mag längst till höger som kommer imorn
 
Nu är typ denna dag slut och jag ska nu inte göra mycket. Kolla en serie till klockan 9 då jag ska se ph. Idag hade jag för tredje gången idrott som gick bra, det var boxning vilket var jobbigt men skönt. Jag blir bara mer och mer taggad på att skaffa gymkort så det ska jag göra snart. I värsta fall får det bli efter jullovet då det är mindre än en månad tills dess. 
 
Förstår ni att det är första advent snart, det ska bli så mysigt. Denna helg kommer ju som sagt en av mina bästisar och min syster och jag ska försöka göra så att dem tar med lite lussebullar så vi kan mysa lite med det. Nej men nu ska jag kolla The Walking dead tror jag! 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback