Degdag

2013-11-24 kl. 22:24:40
Jag känner att jag har varit lite dålig på att blogga, men jag har väl inte heller något mega interessant att skriva om så det är väl lite därför. Igår var jag ju med Frida och Elli och vi hade det supermysigt. Hade massor med goda svenska saker och sainsbury's Kakor. Dem satt uppe och kollade hela 1D day medans jag såg en del och sen kollade film och somnade lite. Men vi hade det supersweet och vi alla sov gott. 
 
Idag sen så åkte vi till Gormet Burger för att äta lite lunch med Johanna och hennes pappa och låtsas mamma. Det var jag, Ellie och Alex som var med. Det var så gott och nice med Hamburgare, jag älskar det. Efter det gick jag faktiskt hela vägen hem. Jag gick via Themsen och lyssnade på musik och njöt lite av mitt boende här och kände att det var skönt att röra på sig. När jag kom hem skulle jag kolla på film men somnade och sov kanske 2 timmar. Så skönt. Nej nu ska jag duscha en snabbis. 

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hej, jag funderar på att åka till London nästa år i trean och undrar om du skulle kunna berätta fördelar och nackdela, hur skolan är och hur det är att bo i en värdfamilj? Jättekul att följa din blogg!!

2013-11-25 / 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback