Bikram Yoga

2013-11-28 kl. 22:30:39
 
Japp Bikram Yoga är någonting som jag Saga och Ellie gjorde idag. Det var svinnjobbig och jag dog. För er som ej vet vad Bikram Yoga är så ska jag berätta det, det är yoga i ett rum där det är 40 grader varmt. Detta gör man i en och en halv timme och typ efter en timme så trodde jag att jag skulle spy, det är lite då det även börjar lukta illa och eftersom att det är så varmt får man ju inte så frisk luft. Men stolt över mig själv är jag för att jag klarade det och jag ska göra det 2 gånger till för man fick tre gånger för 10 pund, och jag kommer ångra mig när jag är där inne.
 
Men det är ju skönt i alla fall att det är fredag imorn, då ska jag träffa min bästis och min syster och jag vet inte riktigt vad vi får för oss om jag ska vara ärlig. Jag tror att vi ska ut en kväll och jag röstar i så fall på morgondagen då resten av mina vänner ska till Funky Buddha och jag vill jättegärna dit så det skulle ju vara nice. Nej nu ska jag duscha, hej då.

KOMMENTARER
Postat av: Nina

Hej!

Jag är i London nu och skulle gärna prova bikram yoga... Vart ligger bikram yogan där du var? :) Skulle vara jättetacksam för svar!

Kramar

Svar: Hej, jag bor ju i Richmond så gick på yogan här. Du kan åka district line hit till Richmond och därifrån kan du gå till bikram yogan. Det lättaste är om du googlar bikram yoga i richmond för då kommer du hitta det. Man måste vara 18 för att gå på det så om di inte är i närheten av den åldern blir det lite svårt men om du är 17 kan du bara skriva att du är förr ett år tidiagare.

Hoppas att det blir kul och att det går bra. Kramar Mathilda
mathldas.blogg.se

2013-12-13 / 22:13:45
URL: http://ninakaufmann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback