Westfield

2013-12-17 kl. 23:25:04
jag o mitt godis<333
Idag blev det inget jobb för mig och jag, frida, ellie och alex åkte till Westfield i Stratfordt. Det var väldigt mys och vi har haft så kul, dessa tjejer är lovely det ska ni veta! Direkt när vi kom dit åt vi middag, vi åt på en foodcourt och Ellie och Alex köpte pizza medans jag och Frida åt Thai. Jag åt satay och det var svingott, lite lite sås, hade även min syster tyckt, men annars super. Efter middagen så gick vi runt och kollade lite, jag köpte lite julisar och så. Sen gick vi till bion för att köpa plockgodis då det inte är så vanligt, sen åkte vi hem. Haha tåget hem hade vi väldigt kul och killen brevid oss satt och skrattade åt oss.
 
Nu ska jag kolla igenom min engelska bok lite och kolla Paradise hotell, det är ju det man gör måndag, tisdag och onsdag. Jag har idrott imorn vilket är nice då hela dagen känns ganska chill på grund av det. 

KOMMENTARER
Postat av: Lillasyster

Haha vet precis vad du menar med satai!! Åt också de för ett tag sen och då fick jag bara en jätte liten sån här plast bytta.. Besviken, räckte till ett av 5 spett typ! Snart kommer du! Älskar dig!! Din lilla plutt

Svar: hahahahahah qutiepie, vi får äta påhittigt när jag kommer hem. Ja det gör jag, älskar dig min lille
mathldas.blogg.se

2013-12-19 / 01:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback