Vad man gör i livet

2013-12-30 kl. 00:21:00
 
Helluuu, hur är livet? Idag var jag i Täby c med Linnea och vi kollade lite i affärer och käkade på Vapiano, jag åt ceasarsallad vilket kanske inte var en höjdare då jag hatar senap och hela dressingen smakade det. Men kycklingen var god iaf. Sen åkte vi hem till mig och kollade på Remember me och åt lussebullar. Filmen var väldigt bra dock tycker jag inte att slutet var så värst bra..
 
Nej men sen så skulle jag och mamma käka middag i stan så vi åt på Texas Longhorn på skånegatan, det var super. Mys med bara mig och mami, sen så åkte vi hem och kollade film. Den var också bra och sen var slutet dåligt på denna med. Det var en som Nicholas Sparks hade gjort eller skrivit och dem är ju bra, men detta slut var som sagt inte det bästa. Nej nu ska jag sova, ska träffa lille Johanni imorn, myspys.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback