SVERIGEE

2013-12-22 kl. 11:52:00
Jag och halmstisarna igårrrrr, ni kommer vara saknade!
 
Nu är jag hemma i lilla Sverige. Jag har det så myyyyyys! Igår så flög jag ju hit och på flygplatsen så träffade jag halmstad gänget och det var så nice. Dem är ju så sweet, jag gick runt med dem och sen så åt jag lunch med dem på en italiensk resturang där jag åt pizza. Lite sorgligt att säga hej då, eftersom att dem inte kommer gå i skolan nästa termin. Men dem kommer och hälsar på och det är ju zuperzweet.
 
Sen på Arlanda gick det ganska snabbt att komma ut och där stod mina systrar och min bästis Magda och min pappa och väntade på mig. Jag undrade vart min mamma var och sen när hon väl kom kom även två av mina andra bästa kompisar Maja och Titti och jag blev så glad att alla var samlade. Sen åkte vi hem, åt middag som var heaven och sen hade magda bakat en kladdis till mig och den var så ggooooood! Lite senare kom min fjärde bästis Andrea så typ alla mina bästa kompisar var hemma hos mig och jag blev så glad och vi hade en supermysig kväll! Tack för igen för att ni kom ni är världens bästa! 
 
Idag ska jag träffa andrea igen och då även med Johanna och vi ska in till stan och käka lunch tror jag. Kolla de sista julklapparna. Sen ska jag käka middag hos Andrea är det planerat. Gud vad det är skönt att vara hemma. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback