Jullov

2013-12-28 kl. 17:04:57
 
 
Jag njuter bara av att vara ledig och utav att vara i Sverige, därför känner jag inte riktigt ett riktigt sug över att blogga. Det kanske ni förstår. Men ja jag träffar vänner, myser med min familj och bara gör exakt vad jag vill. Ikväll ska mina amigas Kristin och Maja komma och vi ska käka lite middag, skulle även träffat johanna idag men det blev lite sent för hon skulle träffa sin syster.
 
Ja det är väldigt skönt att vara hemma, det är liksom ingen ansträngningv vilket är så skönt. Jag saknar dock mina London homies, det är skönt att vi alla ses snart igen.

KOMMENTARER
Postat av: gissa namnet

HALLÅ JAG SAKNAR MIN GANGSTER M

Svar: HALLÅ JAG SAKNAR MIN KIM KARDASHIAN!!!!!
mathldas.blogg.se

2013-12-29 / 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback