God fortsättning

2013-12-25 kl. 21:23:57
Igår var det fullt med julklappar men då tog jag såklart inga bilder. 
 
Hade alla en bra julafton? Det hade jag, det var så mys man kan ju inte annat än älska julen! Vid 12 ungefär åkte jag hem till min pappa och åt lite julgröt med min farmor och farfar och min famlij där. Sen vid två åkte jag tillbaka till min mamma och då började min mormor och morfar komma och även mina kusiner. Det var verkligen super mys, så vi kollade kalle anka, åt julbord och sen öppnade alla julklappar. Jag är så nöjd över vad jag fick och jag kan visa en bild på det senare. 
 
Idag har jag inte alls gjort någonting. Jag har varit med min mamma och syster och kollat på film och ätit mat och det är det. Det är så skönt att verkligen bara ha kunat sova hur länge jag vill och inte känna någon stress alls. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback