Svenska Skolan I London

2013-08-19 kl. 22:25:00
 
Det är alltså i den här skolan som jag ska börja i om lite drygt en vecka, jag tycker att den ser väldigt fin ut. Hela byggnaden är inte Svenska skolan utan det är typ en fjärdedel/femtedel som är svenska skolan och sen är det ett internationellt universitet. Skolan ligger i Richmond som ligger ca en halvtimme ifrån London, vilket jag tycker är skönt. 
 
Hahah nu i veckan börjar typ alla mina vänner skolan, det är kul för det gör inte jag. Min klass som jag gick i började idag, de slutade tydligen 16 idag och sen så var inte deras schema det bästa, hahah jag ba njuter.
 

KOMMENTARER
Postat av: 007

that tomato soup mhmmmmm

2013-08-26 / 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback