London

2013-08-30 kl. 00:45:00
Idag åkte vi änligen till London. 
 
Idag efter skolan, som slutade klockan halv 2 ungefär, så åkte jag och några andra tjejer ifrån klassen in till London. När vi var där gick jag, Johanna och Hanna runt först till Nike, där jag köpte ett par nya springskor, och sen till Abercrombie och Vicorias Secret, det var typ det vi gick till, men det var väldigt mysigt. Sen gick vi till Carnaby Street för att käka och vi åt på en hamburgerresturang som hade mycket goda hamburgare. Typ vid sju kanske åkte vi tillbaka till Richmond för att gå till en pub för att möta några andra personer ifrån Svenska skolan, så där satt vi och hade det bra och sen vid typ 20 i 10 började vi åka hem. Så nu för en liten stund sen kom jag hem och jag har gjort lite te så nu ska jag kolla lite film eller nått, jag börjar inte förrän klockan 12 imorn, so that's nice!!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback