Kräftisar

2013-08-18 kl. 17:17:00
Tjoooooo, igår så var jag och två andra kompisar hemma hos Linnea och käkade lite kräftor, mmmmm det va gott. Vid 9 tiden kom det fler folk så det va väl kul, sen på kvällen kom min syster och hämtade mig så vi var väl hemma ca 2. Sen idag åkte jag och mamma till stan för att käka lite lunch. Vi delade på en pizza i Gamla stan på stortorget, jag tror att resturangen hette de svarta fåren. Efter det åkte vi en snabbis till mörby och köpte ett skrivblock som jag ska ha till skolan.
Nu tänkte jag försöka börja packa litegrann, i alla fall det som jag inte kommer att använda, vi får väl se hur det går. 

KOMMENTARER
Postat av: Johanna - Moving to London

Åhh kul att du har blogg Mathilda :D

Svar: Hahah Jaaaaa!! Desamma!! ;)
mathldas.blogg.se

2013-08-18 / 20:26:55
URL: http://johannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback