Durlston Road, Kingston

2013-08-17 kl. 15:00:00
Här i det här huset kommer jag bo, känns som ett riktigt engelskt hus. Det tar ca 45 minuter till London och ca 20 minuter till skolan med buss så det är skönt, det känns som ett bra läge.
 
Jag har också pratat lite med min värdfamilj, de verkar vara snälla och jag är jättenöjd än sålänge. Jag ska bo hos ett gift par som har två barn som är 11 och 13 och sen har de även en hund. Jag tycker att det låter toppen. Ganska sjukt ändå att jag ska flytta till London och inte bo hemma i trygga Sverige. Jag kommer inte att ha min familj och mina vänner runt om mig, jag kommer ju säkert få vänner där men ändå. Det kommer bli en ganska så stor omställning med allting, bara att alla typ säger att man går runt och fryser hela tiden och att man inte bara kan gå till kylen för att hämta mat för att man måste fråga först osv. Menmen jag ska ejjjj klaga för jag ska ju faktiskt bo i London!!!!
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback