Avsked

2013-08-24 kl. 14:23:00

 
Nu är det påriktigt, I onsdags åt jag lite avskedsmiddag hemma hos min pappa och i torsdags hemma hos mamma med mina släcktingar. Igår så hade jag tjejmiddag/avskedsmiddag för alla mina närmsta babes och det var jättekul och väldigt mysigt, jag kommer verkligen sakna allihop för dem är såååå bra. Vi började med att käka lite middag och sånt och vid 12 ungefär så skulle vi till någon fest typ men det var väl inte jättekul så efter ett litet tag gick vi till tippen och satte oss och snackade och sen så sov Maja, Andrea och Felicia hemma hos mig. Very coooooooozy!
 
Sen idag har jag varit och köpt resväska, det var på tiden, så nu har jag 2 stora resväskor som jag ska ha med mig. Så nu äre bara att packa alltihop.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback